Blog

Hoe zet je jouw reclamebudget het beste in?

hoe-zet-je-reclamebudget-in
Geen categorie

Hoe zet je jouw reclamebudget het beste in?

Mixen. Bij Elgersma Online zijn we er gek op. Laat ons maar mengen, roeren en shaken. Zo maken we namelijk de beste cocktails: reclamecocktails! Want net als bij een echte cocktail, bereik je het beste resultaat voor jouw reclame-euro door te mixen. Op die manier komen online en offline op een perfecte manier bij elkaar.

De kracht van herhaling
De kracht van reclame zit in de herhaling. Het is daarom zonde als we alleen adverteren in gedrukte media. Een advertentie in een lokale of regionale krant is een prima middel om de interesse van jouw doelgroep te wekken. Maar wat gebeurt er daarna? Hoe houden we de interesse vast? Bij Elgersma Online houden we niet van wedden op één paard. Wij combineren daarom op een slimme manier online en offline advertenties.

Een advertentie voorbeeld
Een schoenenzaak wisselt de zomercollectie voor de najaarscollectie. Elgersma Media zorgt voor een advertentie in de regionale krant. Tegelijkertijd zetten we een online campagne op. Wij kiezen voor adverteren op Facebook en bepalen onze doelgroep. Wij willen dat iedereen uit de gemeente Zuidplas van 30 jaar en ouder die regelmatig het centrum bezoekt, de advertentie de komende twee weken krijgt voorgeschoteld op Facebook, Instagram en in Messenger. Daarnaast willen we dat alle bezoekers van de website, de advertentie meerdere malen te zien krijgen.

Op deze manier combineren we op een perfecte manier online en offline media. Iedere bezoeker die naar aanleiding van de gedrukte advertentie de website bezoekt, krijgt vanaf dat moment de digitale advertentie te zien. Iedereen die in de Facebook doelgroep valt en de advertentie te zien krijgt, wordt in de regionale krant wederom geconfronteerd met de aanbieding.

Wat kost adverteren?
Als we kijken naar het kostenplaatje, dan wacht er een prettige verrassing op je. Het inzetten van een mediamix hoeft namelijk niet meer te kosten dan adverteren in de traditionele media. Hoe dat kan? Wij vertellen het je graag! Neem gerust eens contact met ons op, dan vertellen we je meer over hoe een mix ook voor jouw onderneming heel goed kan uitpakken.

Een succesvolle case
Voor onze klant Immobilia, een makelaar voor de verkoop en verhuur van woningen, hebben wij een mooie en vooral succesvolle mediamix samengesteld. Benieuwd hoe dat uitpakte? Lees het hier! <>.

Leave your thought here

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

nl_NLDutch