Royal Kids Home

Christelijke kinderopvang in
de omgeving van Rotterdam.

3

Sollicitaties binnen 1 week

9

Sollicitaties na 1 maand

3

Nieuwe personeelsleden

Royal Kids Home.

Kinderopvang Royal Kids Home respecteert ieder kind zoals het is en krijgt bij ons de gelegenheid om door middel van een stimulerende ontwikkelomgeving te leren. Door te spelen, ontwikkelen kinderen zich in hun omgang met anderen. Royal Kids Home biedt kinderen een veilige en vertrouwde groepsomgeving, waar binnen veel ruimte bestaat om op ontdekking te gaan. Een kind ontwikkelt zich van nature op zijn eigen manier. Het kind is hierbij steeds het uitgangspunt. Daarnaast streven zij naar een goede samenwerking met ouders.

De Opdracht.

Kinderopvang Royal Kids Home had door een flinke groei van de organisatie een enorme behoefte aan extra medewerkers. In een groeiende markt was het echter lastig om goede medewerkers te werven. Aan ons de taak om hen hierbij te helpen en een wervende advertentie te maken.

Om de doelen en wensen van Royal Kids Home met betrekking tot de advertentie te inventariseren, gingen we bij hen langs. Tijdens een goed gesprek bespraken we onder andere voor welke doelgroep de advertentie bedoeld zou zijn en hoe we hen het beste konden bereiken. In samenspraak besloten we om hiervoor social media in te zetten, zodat we de doelgroep minutieus konden targeten en retargeten. Een experiment, aangezien eerdere advertenties van Royal Kids Home altijd via de krant werden gedaan.

Om vervolgens een pakkende advertentie te creëren, gingen we aan de slag met de copywriting en vormgeving. Wij maakten een wervende tekst (“Zijn pretoogjes, plakhandjes en praatjes helemaal ‘jouw ding’?”) in samenspel met een pakkend beeld en een vlotte vormgeving. Deze hebben we vervolgens via verschillende social media kanalen uitgezet.

Het Resultaat.

De advertentie had het resultaat waarop we hadden gehoopt. Na een maand adverteren hadden negen relevante sollicitanten zich gemeld. De kosten van social media (nieuwe media) ten opzichte van kranten (traditionele media) waren minder dan de helft. Dit betekende niet alleen dat de advertentie effectief was, maar zorgde er ook voor dat er in de toekomst vaker met social media kon worden gewerkt. Royal Kids Home was blij en wij dus ook!

Ben je benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op

nl_NLDutch
nl_NLDutch